En bra dag helt enkelt!

Kom nyss ur bubblel poolen :) Känner mig som en över kockt spagetti. Men det är rätt skönt!
Idag har jag bara tagit det lungt... har bla. övningskört ,fikat på stan, överraskat chrille med att städat hans lägenhet (jag vet, jag är för snäll), ätit skitgod tacos, kollat idol och nu bubblat och duchat. Så med dessa ord kan jag ju dra den slutsatsen att det har varit en bra fredag helt enkelt!
Hoppas er också varit braaa!

Bubbel, bubbel!
Ps. Hur skönt är det inte när alla går ut bubble poolen och det bara är jag och mamma kvar.
Vi ligger och tittar på den stjärnklara himelen (fan vad töntig jag låter)
Lyssnar på lugna favoriter och bara pratar.
Det är super mysigt!!!!


Kommentarer
Postat av: engren

ja man blir ju as avis :/ fan va lyllos

2008-10-18 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback