en lång dag

Nu gick luften ur mig.. som man brukar säga!
När kl. ringde 05.15 imorse, ville jag typ bara dö. Men det hade jag inte tid med, så det vara bara att gå upp. Som tur var hade jag förberätt havregrynsgröten och dukat fram till mig själv kvällen innan. Hade alltså måttat upp och hällt i lite gavregryn i en kastrull, hehe!
När jag var klar gick jag iväg i mörkret, kylan och regnet. Tyckte faktist lite synd om mig själv. Men när vi väl började köra på körskolan så var det skit kul (Körde till nyköping och tillbaks)=)
Tearer uppvisning hade vi också idag ...ja, alla "skådespelare" var jätte duktiga! Jag satt gömt på secn bakom ridån (som jag skötte) trode dock inte att jag syndes, men lakarnet som vi använde som ridå, var lite genomskinligt. Så publiken såg tydligen hur jag satt när bakom och höll mig för munnen, för att försöka att inte börja skratta.
Det är ju extra kul att skratta när man inte får ockå, hehe.
Nej, nu blir det en jävla massa text känner jag.... bilder från idag dyker upp så småning om.

Hörs!

                                
Utgång imorgon, tjoohoo=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback