Ensam mormor söker

Nu har jag sovit, kollat på alla enam mamma söker avsnitten som är så bra. Jag kom lixom på mig själv ligga och le och se allmänt fånig ut. Men man kan ju inte göra mycket annat, jag tycker att det är så gullit. Mammorna sprudlar av glädje och det är massor av kärlek, sommar, skratt och den sköna låtar. Med bla. Tomas Ledin och Uno Svenninsson.
Kom just att tänka på en sak. Jag tycker att de borde göras ett pogram som heter "ensam mormor eller farmor söker". Jag menar, ensamma gammlingar måste ha det ortoligt svårt att hitta någon. Deras krog och fest tider är över och deras sociala liv med jobb och så vidare börjar ju försvinna. Så det vore ju utmärkt för dom om det gjordes ett sånnt pogram!

Nu tycker jag att Chrille kan få komma hem från jobbet.
Jag kan inte bestämma mig om jag tycker att det är skönt att vara ensam eller om det är tråkigt.
Men nu har jag varit ensam i flera timmar, så nu bestämmer jag mig för att det är tråkigt!


Kommentarer
Postat av: ENnGreN

tomas ledinn o UNO :) båtlåtar <3333333

Postat av: ida e

uno o tomas ledin, = båt mjuuu <3333

2008-10-09 @ 08:31:02
URL: http://e
Postat av: l

yes i know. spec. ynder ytan och vågorna gungar mig, o ja alla dom hehe :D /LINN

2008-10-09 @ 16:38:30
Postat av: Lisa fisa

åhh ensam mamma söker, du har lärt dig av migg ;)

2008-10-09 @ 21:37:18
Postat av: Anonym

Lisa- hehe jag vet. utan dig hade jag aldrig vetat att man kunde kolla på nätet :D ihhih

2008-10-09 @ 22:09:53
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback