God dagens

Sprang till körkolan i morse. Vilket jag inte hade behövt, min lärare var på Kreta. Vilket jag hade glömt bort, men jag satte mig iaf vid en dator och pluggade lite teori. Gick väl sådär, ibland undrar jag vad det är för jävla frågor dom lägger in. Typ. "vilka faller högst för grupptrycket i bilden" .... två tjejer och två killar, en kille fyra tjejer, bara tjejer, bara killar. osv. Eller hur hade en erfaren förare gjort i denna situation.... svängt höger, vänster eller ....
Ja ni hajjar, ganska svårt att svara på. Beror ju på personen lixom. Men aja!
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktist.....
Just nu sitter jag mest och fördriver tiden hos Chrille tills mamma kommer. Men det är ju ett bra tag kvar tills dess.

Ps. När jag kommer hem ska jag leka med min kanin.
Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback