Idol snack

En liten uppdatering i Idol pausen.
Bäst hittils är Alice, som har blivit min favorit. Men Anna kommer på andra plats!
Jag gillar även Lars, men idag. HAHA! Vilken pajas, jag skämdes typ. Tyckte nästan lite synd om honom, men han var rolig. Så hoppas folk röstar iaf.

Nu ska jag krypa tillbaks till sängen min. Herrååå!



Glömde förut att skriva att Robin B. Var skit snygg ikväll. Jag vet att jag låter som en liten 14 årig tjej. En sånn tjej som sitter i publiken med att hemma gjort panband (som ser ut som ett bandage) runt huvudet. Som det står Robin B på med en svart penna. Och skriker tills hon tappar rösten! Men det skiter jag i, för att han är ju verkligen as heeeet!


Kommentarer
Postat av: ida

Skulle han skippa den där fjortisstilen "jag är översmikad" så skulle han nog vara snygg ;)

2008-10-25 @ 11:02:49
Postat av: Anonym

ida- Kanske lite för mkt av den stilen. men han är snygg iaf. ihihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback