Igår

Godmorgon... gud vad det känns underbart att få "säga" det så här sent, ihihi.
Sitter i Chrilles säng med datan i knät och dricker jouise. Medans han precis daragit för att ha bandy match. Skönt! ;)
Här ska jag sitta tills Ida ringer mig, vilket är ett tag kvar. Då ska jag fråga om hon vill äta nancys med mig. Då ska jag passa på att utnyttja mitt presentkort på HM som jag fick av Chrilles mamma igår, som en sen födelsedags present.
Om jag hittar nått såklart.... Igår var iaf jag och Chrille hemma hos hans mamma och hennes kille. Vi käkade, kollade idol, drack lite vin och spelade nått spel. Jag var sämst. Vi spelade 4 omgångar. (man skulle va 2 i varje lag) och dem förlorade alltid när dom var med mig, dvs. jag vann inte än enda gång. Men inte gråter jag för det! Bara för att inte jag kan några politiker och en massa öar och städer. Nej, det är inte min grej.
Klockan halv 2 tog vi en taxi hem, Chrille gav taxi chaffisen en 100lapp, fast de blev typ 65 kr. Han tyckte han var en stekare!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback