Killar och sport?

Okej!! Innan jag stänkler av burk fan, så måste jag bara få skriva av mig lite ang. min pojkvänn.
Han är typ bäst på alla sätt och vis. Men nu så gjorde han mig irriterad.
Jo, det var såhär att han slutade jobbet klockan halv 10. Så han ringer då mig och säger att han är på väg hem. Då frågar jag om han inte har lust att ha 10 bussen hem till mig. Det skulle då ta han ca 20-25 minuter att gå till centralen så han skulle verkligen ha hunnit. Men nej, då bara måste han hem för att se på sporten! Frågade om han inte kunde göra det här, men då skulle han tydligen missat den. Och än själv missar massa saker när jag åker till honom stup i kvarten, vilket inte alltid är det roligaste. Så jag tyckte att det skulle va ett super bra tillfälle ikväll, eftersom han inte ska jobba och grejer i morgon bitti. Men nej nej, tack då!!!
Vad är det med killar och sport???? trode faktist jag var viktigare. Haha! Låter som en deppig kärrig!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback