Som en Söndag ska vara..

Det regnar, jag är trött, Chrille lagar god mat (potatis gratäng och lövbiff), jag ska snart se på en film och bara softa.
Tidigare idag har jag ätit sallad på nancys och pratat igenom gårdagen med my friends. Haha!
När jag kommer hem till Chrille igen. Är lägenheten städad och disken är borta (jag slapp hjälpa till)
Mamma kom just hit med en stor mat kasse. Nu finns det iaf lite mer än en flaska sprit, några öl, en bur tornfisk och lite smör i kylskåpet.
Bättre så kan inte den här dagen bli.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jippie, ni ska till på julen :) + att mina små kusiner kiommer som tror på tomten, så det blir tomte o hela fadderullan, som en rikgit mysigt jul ska va :) pusspådej <3

Postat av: Anonym

Alexandra- jag hörde det. mys pys. kul med tomte också, det var ju ett tag sen. hehe :):) pussss

2008-10-26 @ 18:44:08
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback