Varför?

Varför går inte jag upp i tid när jag vaknar? Utan snoozar till sista sekunden och stressar sönder mig och springer till bussen?
Varför satt jag och Ida och pluggade kl. 21.30 igår kväll, dagen innan redovisning?
Varför har min skola en obligatorisk (Landsvägskörning, för 1250 kr) I flera timmar.. när ingen annan körskola har det?
Varför har inte jag gjort mitt Idrottsarbete som skulle vara inne förra året?
Varför har inte jag ringt och bokat min halkvägs körning än? Det var ju det första jag skulle göra när jag kom hem!
Varför har Chrille köpt en låda med 80 st nörkräms "påsar"? Eller frågan är varför går jag och käkar av dom och får 0+3488347589475 finnar?

Åh, massa irrierande saker in my life just nu känner jag. Men jag överlever! 


Det är en sånn härn låda jag pratar om.
Fan det är ju skit goooott!













Kommentarer
Postat av: Ida Engren

FYYYSATAN VA GOTTTTT!!!!!

2008-10-21 @ 17:27:56
Postat av: Anonym

mmm, ja veeet! Tyuvärr är det ju deee

Postat av: vanessa

nötcreme är typ guds gåva till människan

2008-10-21 @ 19:02:51
Postat av: Anonym

Jo tack! JAG VET! haha. Det går inte att låta bli.

2008-10-21 @ 21:04:59
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Mamsilainen

Me`lilla gumman .....

Kasta lådan!!!!!!!

Eller skicka den till Australien och be

dom skicka den till baka..........

det tar tid...så får du lite tid att

tänka över dina synder hahahaha

Pussilainen

2008-10-21 @ 23:59:54
Postat av: Anonym

Haha, men bra ide hörruduu!

;)

2008-10-22 @ 15:49:09
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback