Äntligen

Äntligen har man fått något gjort!
Klockan är bara kvart över 5. Jag slutade klockan 4. Och jag har redan hunnit med att skrivit klart ett arbete på 3 sidor i skolan, detta gjorde jag på min långa rast. Sen lämnade jag in det till läraren. Pluggade på mitt historia läxförhör, gick in och skrev det. Det gick bra.
Sen övningskörde jag hem. Direkt när jag kom hem. Satte jag på musiken på högsta volym och städade rummet.
Det är inte illa. För att vara mig. Annars är jag bra på att göra saker i snigelfart.
Ska snart ut och gå en lång prommis med mamma. Skööönt.

För övringt känner jag mig rikigt jävla blek, fy!
Skulle nästan kunna göra vad som helst för att bli brun igen.
Solaruim nästa. Om inte det räcker så får detta bli in sista utväg...
Tancan. Eller nej, det skippar jag nog helst.
Vill ju inte se ut som jag gjorde när jag gick i 1an och sparyade mig.
HEJ FLÄCKIS ORANGIS HEJ!  












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback