Dagen

Vilken lång dag det har varit idag. Men ändå skön. Var på Spa lektion, skrev först prov. Men det gick åt pipan, var bara frågor om en massa latinska muskler, som man skulle kunna namnen på. Jag kunde inte alls många. Men det var jag inte ensam om. Ingen kunde, eller ingen av dom ynka fyra personerna som var där. Vi började med att repitera hel kropps massagen, sen fick vi fick vi fixa våra ögonbryn:P och sen dra. Jag och Emelie gick och år på Nancys. Och nu är jag hemma. Ska städa klart rummet som jag inte blev klar med igår.
Imorgon ska vi paddla hela dagen, hoppas det går bra. Jag ska snart gå och köpa matsäck. Eller massäck? Aja, det låter som man är 6 år igen.

Puussss

Kommentarer
Postat av: Ida Engren

haha :) jag va o paddla idag! helt okej faktiskt. ta på dig mkt, de e as kallt! köp nått gott, inte blåbärsfrutti lycka till, pusss

Postat av: Ida Engren

haha :) jag va o paddla idag! helt okej faktiskt. ta på dig mkt, de e as kallt! köp nått gott, inte blåbärsfrutti lycka till, pusss

2008-09-15 @ 18:11:05
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHA, nej. det gjorde jag inte som tur var. Men å andra sidan hade jag heller inte planerat att använda min gula peak tröja;)

Men tack för tipset, ska klä mig varmt ;)!

2008-09-15 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback