En evig väntan

Blä. Jag kom typ nyss hem. As sent. Mamma sa att hon skulle hämta mig hos Chrille efter jobbet, eller efter hennes möte på jobbet var slut. Hon tippade på att det skulle bli senast klockan 7. Kunde mycket väl bli tidigare också. Men nej nej, då går dom ut och äter på barollo och grejer efter. Så stackars jag får sitta hos Chrille helt alone, eftersom han var iväg och jobbade. Trött och hungrig som bara den. Hans kylskåp hade ju inte så mycket att erbjuda. Några öl och smör och sånnt. Hehe. Men nu är jag äntligen hemma iaf, har hunnit slänga i mig lite sallad också.
Nu ska jag snart ta bort sminket, borsta nötterna och lägga fram nya kläder och så. Tänka vad det kan vara jobbigt ibland. Så jag sitter nog kvar ett tag till. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback