En rygga någon?

Vissa älskar skor, vissa älskar väskor. Jag älskar väskor, jag har en del. I olika färger, storlekar och former. Men jag har ingen ryggsäck. Och imorgon skulle det vara så perfekt att ha en sådan. Det måste vara den fulsate sorden av väskor, näst efter magväskan. Men jag är verkligen ibehov av en just nu. Ska ner och fråga om någon annan har en till utlånes.
Minns när man var mindre och alla hade ryggsäck, då det var tantigt och töntigt att ha en väska. Minns att jag hade en beige, som jag hade skrivit olika saker på. Eller var det Ida Engrens jag fick skriva på kanske?
Jo, så var det. Jag ville inte kladda ner min. Minns att jag skrev Löv you på hennes, och sen ritade jag ett löv brevid. Haha. Old times....






Måste faktist medge att den här ryggsäcken var rätt snygg, för att vara en ryggsäck!

Kommentarer
Postat av: Ida Engren

haha ja precis så var det :P du hade en beige, och jag en röd. samma modell :D hahaha gulliga

Postat av: Anonym

jussdet! en röd var det ja:D

2008-09-15 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback