?

Varför ska Idol och Top model vara samma tid?
Så irreterande. Vill ju se båda. Men det får bli Top model iaf. Kan ju inte svika mitt favvo pogram.
Malin ringde nyss och frågade om jag ville med henne till stockholm imorgon, och det ville jag, så det blir trevligt:) Synd bara att jag inte har pengar att shoppa för. Men kanske hittar något iaf. Känns meningslöst att åka till stockholm och inte få med sig ett jota. Efter det åker jag och Chrille hem till mig (oj, fick ju inte nämna hanns namn här, men det struntar jag i) mer än så blir det nog inte. Nu ska jag krypa tillbacks till soffan under täcket.
 
 eller     ?


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Lördag blir finemang! Ja, imorgon då! =) Vi får höras om tid, plats osv sen..!! =)

Om du är i sthlm idag så kika in på Ålle vettja!! =) T-plan håller jag till vid alla hudvårdsprodukter, plattänger och stuff!



See yaaa!!!!

Pöss

2008-09-12 @ 09:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback