heeeey

Ibland bara älskar jag mina skoldagar. Som idag tex. Vi kommer till sydpoolen. Har lite genomgång på hur man blir en bra instruktör osv. För min klass ska nämligen få hålla ett eget vatten gympa pass längre fram.
Efter det så får vi själva prova på ett sånnt pass. Vilket jag aldrig hade varit på tidigare, så jag trode typ att det var för tanter, min mormor vet jag brukar gå på dessa. Men ack så fel jag hade. Det här var nog jobbigare än både spinning och body pump tillsammans. Nästan iaf!
Efter det så fick vi sluta, Snälla Ida bjuder mig på nancys. Fan vad fint det satt. Sedan kom också kusinen ner och gjorde oss sällis. Alexandra visade mig även en as snygg vinter jacka på vero moda. Som jag bara måste ha! hehe:D
Nu sitter jag här och väntar på att släkten ska komma hit och fika, eftersom jag fyllt år.
Men mormor och morfar är redan här, så nu väntar vi bara in de andra, kan dom inte skynda? Jag vill ha tårta! He he.

DAGENS EGO. Måste bara säga det en gång till- Fan vad nöjd jag är med min hårfärg, minns inte sist jag var det! Skönt, att få vara nöjd för en gångs skull!


 


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du e så söt=)

2008-09-01 @ 23:22:28
Postat av: linn

hehe, tack detsamma. inte för jag vet vem sofie du är. men du e söt ändå.

2008-09-02 @ 18:42:41
Postat av: mamsilainen

De va då den fina flickan på kortet....

Going.

2008-09-02 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback