Hehe

Ida är rolig hon. Hon frågade nämligen mig på väg hem från skolan om jag ville ut och gå med henne, och det ville jag. Till en början. Sen när vi väl var hemma hade jag verkligen ingen lust, så jag försökte övertala henne att stanna. Men det gick ju inte så bra. Men jag hade ju lovat, så då var det bara att gå tänkte jag. Så vi gick hem till Chrille, för att jag skulle bya om osv. Och sen när jag väl gjort de och vi är utanför porten, så ångrar hon sig helt plötsligt. Eller ska vi inte gå tillbaka itsället säger hon? Haha.
Men vi gick iaf ner till stan och köpte lite skit på mataffärn.
Väntar på att hon ska logga in på msn så hon kan skicka bilderna från vårat skol foto idag, så jag tänkte lägga in dom här i bloggen. Så ni ska få se vilken snygg klass jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback