Hej


Tänkte bara göra en liten snabb uppdatering. Orkar egentligen inte skriva kom jag på. Men gårdagen var lyckad och oväntad. Det spårade väl lite i slutet. Eller inte för mig, utan för min odrägliga pojkvän. Suck!
Men men, han ska alltid vara värst.
Idag måste varit den slappaste dagen någonsin. Har i stort sätt sovit hela dagen. Förutom att jag var och åt middag hos mormor och morfar. Det är det ända som hänt. Men det är skönt. Nu ska jag och Chrille bara kolla på en film och kanske äta popcorn.
Aja, jag skriver mer imorgon när jag kommer hem.

Pussssss

Ps. Lägg märke till att jag och Ida typ hade samma kläder på oss igår. När hon kliver in i bilen ser vi att vi båda har. Blå jeans, svarta skor, skinn jackor, svarta små väskor, svart tröja under plus att vi båda hade ett silver armbad på oss. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback