Hej, hej hemskt mycket hej!

Den här dagen har verkligen gått as snabbt. Körlektionen gick bra idag, äntligen fick jag lite beröm. Har fått en ny körskolelärare föresten, det här var tredje gången jag åkte med henne. Och det äckliga är att hon har fisit i bilen två av tre gånger. En smygare alltså, så helt plötsligt så kommer en hemsk oväntad fis lukt. As pinsamt!
Men men, när jag kom hem till Chrille vid halv 6 tiden så väckte jag sömntutan (som jobbat natt) vi åkte nästan och handlade på en gång. Sen blev klockan så mycket så vi orkade inte laga mat. Så åkte till donken ist och käkade där, men jag åt faktist en sallad. (Y)
Sen har vi precis kollat klart på Idol/top model, fick sappa imellan sådär. Aja, det var väl allt.
Skolfoto imorgon, bläääää! Hatar sånnt. Men känner ändå att jag måste vara med, sista året lixom. Kan ju inte vara lika töntig som jag var förra året och drog hem, för att jag inte ville vara med.
Tän om man blir as ful? Världen går ju lixom inte under. Lätt nu att säga. Sen när katalogen kommer får man väl ångest. Haha! Nej då, possitiva jag.
Nu orkar jag inte skriva mer. Och ni orkar säkert inte läsa mer. Hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback