Hej mina små blogg läsare!

Kom precis hem till Chrille. Han ska bjuda mig på mat snart och jag får inte gå in i köket där han fixar och donar. Sött!
Så jag passar på att skriva ett blogg inlägg så länge. På bussen på väg upp hit skrev jag att jag förväntade mig tända ljus till middagen, lite på skoj. Eftersom att han aldrig tänder ljus. Han ringder tillbacks på en gång. Skit besviken. För bara för det så stog han och tände en massa ljus precis när jag skrev så. Så nu är hela lägenheten full med ljus och det luktar as gott.... maten alltså. Ibland kan han vara rikigt gullig.
Senare ska Chrille iväg på bandy träning, då passar jag på att titta på top modell. Kanske Ida kommer och gör mig sällis då? Om jag har tur.


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Tända ljus!!!hahaaaa,då kommer era grannar att

banka som f../bara den och vill va me`

Tjingeling(ilainen)

2008-09-09 @ 22:34:41
Postat av: linn

haha.

du är knäppilainen du!

2008-09-10 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback