Helluuu!


Har nyss ätit god mat och ost och kex. Och samtidigt lyssnat på allas kräft sugande. Usch vad äckligt det låter. Kräfter i huvud taget är äckligt. Att bryta av dom, att suga ur all saft, att pilla bort bajs strängen samt att se dom stirra på än. Näe, kräftor suger helt enkelt.
Stockholms vistelsen idag var trevlig, skulle bara behövt lite mer tid på oss. Men vi ska upp snart igen. Då jag har lite mer pengar i plånboken. Men jag hittade i varje fall värdens största och mysigaste halsduk, kanske till och med lite för stor? Men skit samma den var iaf jätte skön och sen en martshande möss till. Sen köpte jag även på tankning till mobilen och en bussremsa. Hehe, kul att veta va?
Nu ska alla kolla film och bara ta det super lungt. Vilket ska bli super skönt.

Nej, nu måste jag kila.


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Jaaaaa...du Linn....hmmmmm...Suger! ja du?

Inte äckligt men allt är ju rellativt...

eller hur!(skyll dej själv) ;)Pussilainen

2008-09-13 @ 04:12:34
Postat av: linn

hehe, det blev ju inte bättre av att vi fiskade sånna. Då man verkligen fick se hur äckligt de va :D

2008-09-13 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback