HOPPAS!

Åh, jag villll!!!
Var nyss ute på stan och lämnade runt lite Cvn. När jag lämnade på stan, så gav jag bara mitt CV till nån i personalen som jobbar där. Men det bästa är ju att få prata med någon som anställer, och det fick jag göra här på Ican i Nykvarn. Där jag bor alltså.
Så han bad mig nu bara att mejla över mina referenser från där jag jobbat tidigare. Han lär ändå ganka intresserad, så jag kanske har en liten chans i alla fall. Hoppas på det! Men dom hade precis anställt nån ny för tvp veckor sen, men det lät ändå som att han behövde mer personal.
Skulle verkligen inte sitta fel med ett jobb och lite extra pengar, så jag kan börja spara till resa nästa sommar igen. Och en bil så småning om.

Ikväll ska jag hem till Emelie som flyttat hemifrån, hon, jag Ida och Lina och kanske fler ska ha filmkväll hemma hos henne. Så det blir nog myyys, vi nyttiga ska köpa dipp och grönsaker. Medans ett svullo ska köpa godis, nämner inga namn. Höhöööö

Föresten så saknar jag mina firrar, eller inte just dom personligen.
Utan att det var så fint att ha dom som dekoration i rummet.
Så jag funderar på att ta hem min stora fiskskål från Chrille och sedan
köpa ett par nya firrar, eftersom att Bill & Bull dog när dom kom till Chrilles
akvaruim. He he, rip!

¨ 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

RIP bill och bull.. MEn de kommer alltid finans med oss i våra hjärtan!!! <3<3<3<3

2008-09-04 @ 10:59:48
Postat av: linn

haha ja absolut, du har så rätt så.:)

2008-09-04 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback