ihihi

tjuuhuuu!!

Jag och Ida sitter nu och väntar på att maten ska bli klar, som Chrille håller på att fixa till oss. Snällt va?
Idag fyndade jag och och Ida ett varit skärp för 10 spänn och jag en väska för 25 spänn. Det var najs.
Ja, det var väl det.

Höres senare. pösspöss!

Ps. Chrille vill inte att jag skriver om honom här. Så han sa jusst att jag ska visa honom varje inlägg han är med i. Och så många inlägg det är. Så många dagar ska han spara sin mustach, bara för att han vet att jag hatar mustach. Det är både fult och sticks när man pussas.


Kommentarer
Postat av: Engren

hahahah :) VILKEN SKÖN SNUBBE!

skoj dag.. vart var ni o fyndade då?

Postat av: Mamsilainen

Me`Linn!

Jag vet vadför han sparar mustachen...

kittlar ju så skönt när han sakta kysser

insidan av dina ..........händer ;)

eller nått,du får be honnon vara

försiktig så löser sig allt!!!!

Eller hur IDA.....Pussilainen.

2008-09-11 @ 16:35:19
Postat av: linn

Ida- vi fynade på nån 2-hand butik här i stan. inte kom o c. vet inte vad den heter :P men den e rätt nice. billiga saker iaf:)



mamsilainen- haha. ibland så tycker jag att du har mycket snuskiga fantasier. det är ju inte så svårt att se vem ida fått dom ifrån. host host;)

kramilainen

2008-09-11 @ 16:43:20
Postat av: Mamsilainen

Jag har lärt henne allt jag kan......

Va nöjd med allt som livet ger och allting

som du omkring dej se glöm bor bekymmer sorger och besvär ja du!!!!.....Kramilainen

2008-09-11 @ 16:48:35
Postat av: Ida

Butiken heter världsbuten och ligger på gatan där 550 ligger ;)

2008-09-11 @ 18:18:24
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback