Im a rock star

Vårat tema idag var barbie vs. rock. Och det var egentligen meningen att jag skulle vara barbie, precis som mina vänner. Men jag gick mot strömmen och var lite rockig ist. Eftersom jag bara hade en rosa t-shirt. As tråkigt när jag upptäckte hur seriösa alla andra var med sina tearor och grejer. Så jag lånade lite svart smink och grejjer.

Jag, Matilda och Ida. (lägg märke till att jag inte kan göra "rock" tecknet med händerna)


Mina barbies Ida och Elin<3


Paris Hilton var också där, steeek! ;)


En del av klassen!


Sexi ladies;) (Emelie och Lina)


Jag                                           Jolin, som var den enda hippyn
 

Paris var sjukt upptagen, men Jossan var iaf med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback