Kvälls lista

1. Vilken mat äter du ofta?
Ibland kan det bli lite mycket Nancy´s mat, annars vet jag inte.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Om hjälp behövs, hjälper jag. Annars sitter jag.

3. Var sitter du helst och bloggar?
Brukar sitta i min rum. Men helst sitter jag väl i sängen med en bärbar dator, mycket skönare.

4. Köper du ofta Triss?
Har aldrig köpt en till mig själv. Inte konstigt att man aldrig vinner något.

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Turiket- Alanya. Helt klart!

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3an och MTV

Klädbutik - H&M

Inredningsbutik - Det mesta från mitt rum kommer från IKEA, så a.

Godis -
allt möjligt. Eller nej, kritor<3

Stad - Thailand, har inte varit där. Men ska åka dit innan jag dör. Verklar undeerbart!

Dryck - Cola light.

Musik - Olika:)

TV-serie - Top modell, Ensam mamma söker (haha) hm, jag kommer inte på.

Träning - Prommenader för till fället.

Bakverk - Tårta, chocklad kaka, chocklad bollar, muffins, kakooor. Listan kan bli oändlig, Jag älskar fika.

Kaffe -
Hatar jag! Har inte förstått det där med kaffe ännu.


Jag har nyss ätit några skorpor. Shit pommes, vad länge sen det var man åt sånna. Sist måste varit på dagis känns det som. Med smör och ost. Mummsss!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

I LOVE KRITOR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback