Meeera listor, ett bra tids fördriv innan idol! :)


Vad har du för hobby att göra på fritiden?

Svar: Ja, vad brukar jag göra egentligen? Umgås med vänner och pojkvännen. Ibland är jag ute och går, ibland inte. Ibland myser jag med min kanin, ibland inte. Beror på!


Gillar du att baka?

Svar: Njaa, det är så tråkigt att ta hand om all disk och kladd efter. Men jag gillar ju att äta det, så svaret får bli. Ganska!


Har du någon talang/egenskap som inte vi vet om? ex: instrument du spelar? är du väsnterhänt?

Svar: Hmm, jag kan luft rapa? Haha. Vad kan jag mer?..... jag kan sjunga "lilla snigel" med stängd mun.

Vilken skola och klass går du i?

Svar: Jag går på Igelstavikens gymnasium (Y) Klass. Spa 3 :)

Vad vill du går för linje på gymnasiet?

Svar: Omvårdnad- SPA

Vad får du i månadspeng?

Svar: 1700 kr

Hur gammal är du?

Svar: Vuxen;) 18...

Vem är den absolut bästa personen på denna jord? Någon du helt enkelt inte kan leva utan?

Svar: Men gud, det är många. Vågar inte skriva upp det här. För tänk om jag glömmer någon. Men måste ju ändå nämna Mamma, Chrille och mina två absolut bästa vänner.. Ida & Malin. Mf!!!

 Läser någon i din familj din blogg?

Svar: Nej, det hoppas jag inte iaf.

Hur lång är du och hur mycket väger du?

Svar: Jag är 1.73... och väger 9023823 ton. Men herre gud? Lite privat, måste jag ändå få ha.

Är du nöjd med ditt utseénde, vad gillar du/hatar du mest?

I det stora hela är jag väl rätt nöjd. Sen kan jah ju ha dagar då jag knappt vill visa mig och så.
Hmm.... jag gillar nog bäst min ögon färg, mitt hår och mina läppar kanske?
Vad jag hatar mest är nog lite lättare.. min näsa! den skulle gärna kunna få vara lite snyggare. Men hata är ändå att ta i.
Sen vill man väl ändra lite på kroppen också. Men orka. Jag duger!



Nu börjar idol, när som! Bloggar senare ikväll. Vi hörs då. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida Engren

1 o 7 i månan :O stek

Postat av: linn

a fett steeek, noot.

2008-09-18 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback