SKOLTRÖTT

Jag har helt tappat lusten och motivationen vad det gäller skolan. Har alltid skött mina läxor och varit aktiv. Men nu, näe vet du vad. Jag har bara lust att bränna upp alla böcker och skicka iväg alla lärare till Kina. Eller nått.
Så fort jag ska plugga, så kännes det som att ingenting fastnar iaf. Meningslöst!
Men jag ska inte ge upp om nån tror det. Ska fortsätta som jag alltid gjort, jag menar jag går mitt sista år. Det vore ju att snubbla på mål linjen isf. Men det är bara så sjukt tråkigt att känna så här. Men men, thats life!
Just nu skulle jag bara vilja börja jobba på heltid, tjäna pengar, resa, flytta hemifrån, ha bil och körkort och aldrig mer behöva öppna en bok. Typ!


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Men Kanin Linn......inte så nu...

tänk framåt,inte så kul att sluta skolan och inte

ha något jobb ef.skolan heller.Stå ut.....

lilla vännen.Pussilainen.

2008-09-23 @ 18:58:09
Postat av: linn

jag veet allt det där:D tack, nu blev jag lite mer motiverad. kanske! puss och krami- lainen.

2008-09-23 @ 21:13:47
Postat av: Eliiin

hahah skönaste bilden ever!!! ;) kul att gå i skolan?? men om 9 månader går vi uuut! kyss din ryss.. tihihi sitter brevid dig nu:P haha störd jag är

2008-09-24 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback