snyft

Ajajaj.... min mage är inte att leka med. Har sån sjuk jävla mens värk att jag bara vill gå och dö.
Så igår kväll efter vår mysiga middag, med kött och nån potatis, sallad och sen en hemma gjord smoothie efter det. Gissa om jag var mätt?
Iaf, efter det så började eländet. Låg och bölade i sängen i en timme. Sen gick det över och i morse var det tillbacks igen. Men nu kan jag inte vara hemma längre, måste till skolan. Så har nästan missat hela svenska lektionen, men vi har två vilktiga lektioner kvar. Så jag ska ta och sätta lite fart och palla mig iväg.

Ha en bra dag everybodyyy..... pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Finns hjälp att få

2 st Alvedon och 1 st Brufen

Lilla vännen det hjälper jag lovar

Pussilainen.

2008-09-10 @ 12:54:52
Postat av: Linn

men tänk om min pojkvän inte äger något sådant? hehe:D

2008-09-10 @ 13:56:09
Postat av: Mamsilainen

I handväskan älskling!!!!

eller Apoteket har ju också.

Be din Mamsilainen köp

Pussilainen

2008-09-10 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback