Tröttis

Nu orkar jag inte vara trött längre, har varit det hela dagen och nu börjar det bli tråkigt.
Somnade på min första lektion, ett antal gånger.
Sen när jag kom hem hit och ja är bara trött och seg, usch. Men snart kommer Idis hit så då blir jag nog pigg och alärt.
Sitter just och kollar på Chrilles akvarium som inehåller en sketen firre. En sånn därn blå liten sak, vad heter dom nu igen? Juusst ja, en neontetra. Plus en mini ål, tror jag. Men den syns inte. För den ligget bara under alla stenar, så i helgen ska vi göra oss av med skiten. Vattnet är brunt och det är skit fult, fisk maten tog slut för kanske 3 månader sen. Förstår inte hur den lilla kraken överlever? Han hade jätte mycket polare innan, men dom dog. Precis som alla andra fiskar. Men snart har han tagit sina sista simtag, för snart ska han få ett nytt liv, i toan:) Ett toa liv.

   Ensam är stak, eller säger man ensam är starkT? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback