Vilken cooling

Den här veckan har precis börjat och snart är den nästan slut.
Igår var det Spa och idag paddling (som sagt). Imorgon ska vi bara ha nån enstaka lektion, sedan är det dags för matteprov kl. 13.00. Efter det slutar jag. Sen är det bara torsdag kvar, slutar 13.05. Sedan är det helg igen. Underbart!
Och den här helgen blir nog lugn igen, troligtvis i alla fall. Har än så länge bara planertat att jag och mamma (kannske Jocke) ska ut och käka på Greken i turinge på fredag, mys.
Sen på Lördag ska jag nog hem till mormor och morfar, på middag. Min coola morfar. Som Chrille avgudar. "Alltså, Linn fattar du hur cool han är?" sa Chrille senast idag när vi såg han på stan. Men han hade nog inte varit så cool i hanns ögon om det inte var så att han hade spelat i hockey landslaget (för sverige) och i SSK när han var ung. Han var rikigt stor och proffsig på den tiden. Men det är inget jag går och tänker på, men det gör tydligen Chrillis. Men men.
Nu börjar det bli dags för att plugga matte.

Ciaoo!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback