DEAL!

Kom hem för ett tag sedan från skäris. Så mysigt att umgås lite med mamma, nu när man har flyttat hem ifrån.
Fick i alla fall med mig en studentklänning hem. Jag och mamma gjorde en deal. Hon sa att om jag klipper mig (toppar mig) så skulle hon köpa min klänning. Deal! Vi gick in på Oasis, eller Osis. Som mamma trodde det hette. Och där fann jag den, det är en vit tubklänning med två vålanger nertill, rätt enkel men söt.
Fick även ett par pärlörhängen, hårfärg (kan inte låta bli) ska nu bli brunett på rikigt, ta bort allt de ljusa.
Sedan hittade jag också en as fin kuvärtvästa, eller vad det heter. Den skulle kostat 750 kr, men den var nu på rea 200. Men kasörskan slog in fel, så jag fick den för 100 kr. KAP!!! Och inte sa jag till inte. Ja, och sedan blev det lite annat små krafs. Nu ska jag ta och städa, mina kläder ligger i högar lite överallt, Chrille är inte glad för det.

En bild på mig och Änzy från båten igår, solen sken... i våra ögon! och en annan på mig, ute på däck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback