:)

Det här vädret gör än verkligen glad! Jag får så mycket ork och lust till att hitta på massa saker. Orkar verkligen inte sitta hemma och ruttna, eller sitta vid datorn.
Jag har varit ute i stort sätt hela dagen, gått på stan med Ida, Elin och Lina. Men dem droppade av en efter en, så till slut gick jag runt själv. Hittade ett par byxor, en väska och ett linne/klänning.
Nu håller jag och Chrille på att laga god mat. Senare ska vi ta en prommis till stan för att hyra en film. Så ikväll blir det soft med rulle och ben & jerrys. Egentligen skulle jag vilja sätta mig på en uteservering och ta ett glad vitt vin... på barollo.. och typ oxfile pasta. Mums! Men det får vänta tills på onsdag, där vi ska ha vår studentmiddag. Jusde, det är fan studentskiva nästa vecka.. och jag vet fortfrande inte vad jag ska ha på mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback