Fisk stackare

Kom precis hem från en prommis med mina två nötter. Var och storhandlade innan det, så nu är jag helt slut. Men jag har massor jag måste göra. Ta hand om alla mina kläder som ligger på en stor hög i garderoben, suck! Men något ännu viktigare än det, är att jag måste göra rent till firrarna. Dem ligger ju mera i en skur hink, var tvungen att förflytta dom dit, eftersom att akvarievattet blev as grönt. Och några av firrarna började flyta runt på ytan. Men nu var jag inne på in och finn idag och köpte nya fina stenar som jag tänkte dekorera med.
Måste bara avsluta med att berätta att idag köpte jag mig äntligen en egen locktång. Nu slipper jag låna varje gång jag ska ut, eller så. Blev en från OBH nordica (Björn Axen), har lånat den av Anna tidigare, så jag vet att den är bra. Så nu är jag gla!


Kommentarer
Postat av: Ida Engren

hahah hur länge har firrarna legat där? :D

Postat av: Anonym

kanake i 3 dagar :) men nu har dom de super bra och frech

2009-04-28 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback