Fy fan



Ser inte fram emot morgon dagen precis. Dagen börjar med Nationellt prov i Sv B. Då ska jag hålla ett muntligt framförande inför klassen. Är än inte klar med talet, är så himla trött.
Där efter ska jag direkt till Sydpoolen (spa) för att göra massa behandligar på kunder. - Tråk!
Efter det är det bara och sätta sig på bussen till jobbet. 16.00-22.15. Usch!
Känner mig så himla stressad vad det gäller alla skolarbeten som är kvar. Känner mig typ dum när jag planerar rolika saker på helgerna. Som i helgen ska jag på kryssning bla. Jag borde lixom sitta hemma och plugga istället. Men tuvärr är det inte lika lockande! Nej nu MÅSTE jag skriva klart talet. Önska mig lycka till! Herrå!


Kommentarer
Postat av: slidis

mitt hjarta! Du klarar det :)

2009-04-20 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback