Nationella

Om 15 min är det dags att gå in och skriva klart min uppsats i svenska b nationella.
Går sådäääär..........
Fan hatar 1 aprill. Chrille ringer och säger att vi ska prata när jag kommer hem! Jag blir ju as nervös, men till slut klämde jag ur honom att han var tvungen att säga vad problemet var. Jo... jag tycker att det är lite jobbigt här hemma säger han.
Blir fett skrajj och då säger han "aprill aprill" sånna aprill skämt är inge roliga! Ska man aprilla... ska det typ vara "åh, kolla utanför ditt fönster... bamse står där" okej, den var kass.
Dags att röra sig mot klassrumet snart, 2,5 timma kvar. Men jag är snart klar som tur är. Men jag är inte nöjd. Funderar på att skriva om allt. Orkar jag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback