Plugg hästar

Hejsan hoppsan!



Nu är jag hemma hos Lina, sova här inatt. Igår var vi super duktiga och pluggade på vårt projektarbete i sju timmar. Imorgon har vi muntligt prov (nationella) sv B. Det suger! Vi tänkte plugga på det idag, men orkar inte komma igång. Det är roligare att titta på film och så där...
Lina ligger nu och sover, inte konstigt. Vi somnade inte förns efter halv fyra i natt. Timmarna kändes som minuter när vi låg och pratade. "kolla vad klockan är nu?" "oj,det har gått en timme sen vi tittade på klockan sist." Ja, ibland går tiden snabbt. Nu ska jag ta och väcka na, så vi får lite gjort. Sedan är det dags att ta tåget hem. Idag är jag på städ humör, så håller det i sig ska jag städa när jag kommer hem. Höhöö!!! 
Det finns en negativ grej med att umgås med Lina, man känner sig ALLTID så fruktansvärt blek när man är med henne. Och imorgon kommer Ida hem från Spain också, OM jag saknar henne! Nu är mina tjejer på plats igen, det känns bra, mycket bra!


Kommentarer
Postat av: slidis

Duktigt av er men lamna kvar lite at mig ar ni gulliga!:P

2009-04-21 @ 10:56:44
Postat av: Anonym

Ja vi pluggade satan hela kvällen, mycket bra gjort!

Vi var allt värda de där choklandbollarna med förlite socker och alldeles för mycket havre i ;)

2009-04-23 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback