Sprut rädd

Imorse var jag världens duktigaste och gick till sjukhuset och tog spruta! Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag hatar att ta sprutor. Jag känner mig svimfärdig och illamående efter varje gång och även när andra tar sprutor.
Men nu är det gjort!! Ikväll blir det troligen utgång i Sthlm, för första gången. Hehe! Studentskiva!
Men innan det ska jag träffa mina två girls, Ida kom ju hem inatt och Malin har jag heller inte träffat på snart en vecka. Vi ska beställa mat och snacka skit. Mysigt!
Nu är det dags att ta sig till praktiken... känns jätte onödigt bara, för att vi har inga kunder idag. Och då gör man i stort sätt ingenting. Men, hade tänkt att kanske träna på Nautilus, då får man lite tid att gå i alla fall.

Det är nästan, så att jag tycker att det är läskigt att bara kolla på den här bilden. Haha!


Kommentarer
Postat av: Ida E

varför tog du spruta?

Postat av: linn

för att jag har kännt mig snurrig på sistonde;p så därför... ihih

2009-04-22 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback