*Tycker synd om mig själv*

Jisses vad jag är trött. Jobbat idag från 9-16. Fullt upp hela dagen, gjorde inget annat än satt i kassan.. var så himla mycket folk så jag hann inte lyfta arslet. Utom då det var dags för rast, såklart!
Somnade i soffan så fort jag kom hem. Nu vet jag inte vad jag ska göra, känner mig så ensam. Snyft! Chrille är med sina kompisar och Ida och Malin är låångt borta. Saknar dom, redan!
 Jag ska snart laga lite mat hade jag tänkt, har knappt ätit något på hela dagen.
Jag funderar på vad jag ska göra idag..? Borde verkligen plugga. Men det är ingenting som lockar en sån härn fin fredags kväll. Men å andra sidan är jag pank som en..... pankis... så, ja.
Nu är det dags att rensa den färdig grillade kycklingen. blä!


Kommentarer
Postat av: Din spättan

Naw gumman, jag saknar dig med <3 lider med dig, skulle inte heller uppskattat att både du och ida åkte iväg haha!

Seya soon! PUSS

Postat av: Linn

Åh tack! känns bra att du lider med mig, hihi!

Men vi ses så fort du kommer hem! Puuuzzz

2009-04-17 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback