Vilken härlig dag!

Idag åt jag Ida och Lina en god middag hemma hos mig. Ida ville ta massa bilder.. som vanligt! Jag försökte posa coolt bakom allt påskris, så här till påsk. Men får en gren i ögat. Aj!


Sen lyckades jag i alla fall hålla ögonen öppna..

Tur i alla fall att jag eller okej då... vi......lyckades med nått... dvs. Få ihop en god middag.
Underbart väder också... me like!

Mamma kom förbi med lite påsk pynt hon köpt till mig. Gulligt va?!

Projekt arbete redovisning imorgon. Idag laddade vi med att se på en överdrivet tråkig film och hjärt och lungräddning. Som vårt projekt då går ut på. Vi ska bsöka Vittra skolan och instruera en 4-5te klassare om detta.

tränade på att lägga Ida i sidotupasido läg..eller vad det nu heter. Brevid henne ligger Mini Anne (dockan) som vi ska hångla lite med i morgon.


Nu ska jag och Ida tagga till lite. Studentskiva på 550 väntar... men det blir rätt lugt för vår del. Har ju som sagt redovisning imorgon. Men vi kände inte för att sitta hemma och pilla navel ludd lixom! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback