Hallstahammar 2005

Sitter hemma hos Malin, kollade igenom lite gamla bilder och fann dessa. Jag blir helt varm innom bords! För fyra år sedan följde jag med Malin och hennes familj till Hallstahammar för att kampa med deras husvagn i några dagar.
Jag och Malin fick för oss att ta lite kort ute i naturen en dag. Så jag bjuder på några av dom..

Hur liten och söt är hon inte? Min lilla Spettan<3

Jag 14 år

Malin posar på bryggan

och jag med.. lägg märke till min torget gucci väska. Plus mina stövlar som jag köpte i västerås, dvs. vinterstövlar, som jag hade på mig mitt i sommarn. Men jag hade dom bara på dessa bilder, tack och lov. Tyckte dom var så himla fina.

Pose!

Sen var det min tur.. igen!

Det ser farligt ut det där Malin!

En glad Länn!

Malin kunde inte släppa taget om glass björnen, undra vad hon såg hos honom..?

Jag går loss på luft gitarren

"Ta en bild nu, så det inte ser ut som att jag är beredd"...

Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Idaaa E

VAD SÖTA NI ÄR :) OMG. era fejjs har inte förändrats så mkt (flört)

malin med sin WE tröja och du med mina fornarina braxxer;) såå grymt söta bara!

Postat av: Linn

haha! ja....:)

små fjortisar var vi nog allt. men söta sådana:)

kollade föresten nyss på videon med oss 3. du vet den med "soliga linda" öhöhöhhöhö....

2009-04-15 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback