Vädret är fint och humöret är på topp!

För det är ingen vanlig dag, för det är Linns studetskiva dag. Hurra, hurra, hurra!
Jag har laddat mina partybatterier till max och jag är rikigt taggad för ikväll. Klassen ska först mötas upp på barollo för att äta, senare knallar vi upp till Hamn för att parta loss. 
Om ett tag ska jag fixa lite solbränna och senare träna med Malin, så man kan äta/dricka utan dåligt samvete.
Om ni undrar vad jag gör hemma nu, så var jag på sjukan imorse. Skulle tagit läskiga blodprover, men jag fick vänta as länge. (dropp in tid) och det sög satan, så jag gick hem. Ska dit en annan dag. Och då ska jag fan stå där tikigast så jag slipper vänta så länge.
Nu är det dags för lite frulle! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback