Dags att stå på egna ben

Har precis käkat, hade med mig matlåda för ovanlig hetens skull. Ska försöka bli bättre på det, det blir ju både billigare och man håller sig mättare längre på "rikig mat" än vad man gör av frys maten.
Idag verkar dagen gå rätt snabbt, i vajre fall hittitlls.
Inann jobbet var jag som sagt på stan. Shoppade lite. Bla. en tak lampa från Indiska, så kul att bestämma inredningen helt själv:)
Betalade min första hyra, gjorde jag också samt telefon räkning och inte nog med det så la jag undan 500:- ....har från och med idag börjat med ett spar konto. Och igår beställde jag en internetdosa. Dags att lära sig betala räkningarna själv, hittills har Chrille skött allt.
Visst är jag duktig och vuxen? Japp, i varje fall om du frågar mig!
Dags att kila, vi höresss yao!


Ehh, typ jag?? Hehe

Kommentarer
Postat av: Ida

haha det klarar du lätt babe

Postat av: läään

hope so:)

2009-08-25 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback