En ny dag!

Då var det dags att traska iväg till jobbet om bara två timmar igen då. Det tar emot vill jag lova, men det tar nog också ett tag att komma in i det igen. Jag som är van med långa härliga sommarlov, det är ju nu bara ett minne blott. Två veckors semester var allt jag hade denna sommar. Jag vill vara ledig! Ha mer sommar! Men samtidigt gillar jag hösten. Igår innan jobbet mötte jag upp Alexandra, Anna och lilla Alva på stan för en lunch. Kikade runt lite på alla deprimerande höst kläder, men faktist så var det helt okej. Det har kommit in så himla mycket stora mysiga koftor på HM bla. Som jag ska gå loss på så fort lönen kommer. Så alla årstider har ju sin charm ändå....


Fast inget slår sommaren! Sol och bad är det bästa jag veeeet. Hihihi höhöhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback