Jag ligger efter

Egentligen borde min väska stå färdig packad vid det här laget. Lägengeten borde vara städad och jag ny duschat och ligga och kolla på en film. Men så är inte läget. Jag ska snart upp på vinden och hämta väskan, i med alla saker. Väga den! städa och ja.. sist men inte minst duscha och klockan är redan massor.
Jag har setat och fördrivit min tid farmför datorn och laddat ner massa musik, men hälften är ju bara skit. Chrille sover som en stock, han är sjuk.. svättas, hostar, spyr. Och nej, han har inte fått svininfluensan. Tror jag? Hoppas jag! Han säger själv att det är för att han har druckigt mängder med alkohol konstant varje dag i fjorton dagar. Så ja, kanske börjar kroppen säga ifrån?
Nej, om man ska ta och hämta väskan till att börja med i varje fall...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback