Rhodos sjukan

Hela dagen har jag och Malin gått runt och fönster shoppat på stan, eller vi la undan en del saker som vi tänkte köpa innan jobbet imorgon. Säkert inte bara vi som är fattiga dagen innan löning?
Var inne på facebook nyss, kollade Idas bilder från Rhodos....


Ja, vad säger man..?
Detta var från den dagen jag måddee piss och fick den så kallade "Rhodos sjukan" spydde en hel dag. Det var meningen att vi alla tre skulle ner på stan för att bakis- käka lite på donken. Men jag kom inte längre än till hissen. Utan vände och gick tillbaka igen. Efter några timmar kommer tjejerna hem igen, dom hade köpt en happy- meal till mig. Fick i mig lite pommes och halva burgaren innan jag spydde ut det. Det roliga var i varje fall att jag inte hade några krafter och att jag frös så mycket så att jag la hamburgaren på kinden medans jag tuggade. På bilden ramlade den ner- och ja, Ida var där och fottade såklart! Haha fräsch brutta inte sant..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback