Borta bra, men hemma bäst!

Okej.. Hej! Vart ska jag börja..?
Vi har haft två hela underbara veckor nere på Rhodos. Tuvärr hände det en sak som verkligen inte får hända. Men ska vi bortse från det så var det helt perfekt. Okej kanske om vi bortser från den dagen jag fick den så kallade "Rhodos sjukan" då kan låg och spydde i sängen en hel dag.
Men annars har våra dagar bestått av massa sol, bad, god mat och dricka. Våra största problem var vad vi skulle ha på oss på kvällarna och på vilken resturang vi skulle äta på. Välkommen hem till varadagen Linn. Nu har jag större bekymmer än så. Men det var rikigt skönt att få koppla bort allt och bara ha semester.
Här kommer några bilder från första dagen, fler kommer sen:)

På arlanda!


Tre blekfisar på planet

Hej då Sverige!

Hej Grekland!


På bussen

Favorit resturangen

Efter det var det dags för....

något att dricka


Jag körde "Kurry dansen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback