Väntar på resultat!

Gjorde nyss lite ljus bruna slingor i håret bara för att få blort det där super blonda. Nu har jag borstat det och låter det själv torka. Har inte orkat gå till spegeln än, men jag hoppas det blev bra.
Skulle nyss försöka ge mig på ett försök att måla fransk manikyr, jo hej! Jag är fortfarande skakis så ja, resultatet blev inge vidare. Så jag väntar med det tills mina fingrar väljer att sluta skaka!
Det är snart dags att sova. Jag ska möta upp Malin när stan öppnar imorgon, lunch på stan med Mamma efter det. Hem och sedan åka till jobbet. Börkar vid tre, så det är skönt att ha gjort lite saker innan istället för att bara sova till 12 och sen sitta hemma och vänta in tiden. Aja, god natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback