Bästa julklappen var...


Äntligen kan jag slänga min gamla skit dammsugare åt skogen. Tack mamma, fick även massa andra fika paket. Mycket till hemmet. bla en hatt hylla som jag hade spanat in länge. Fina underkläder, en klocka och så vidare. Av Chrille fick jag två pandora berlocker, tofflor, armband och en ring. Men det bästa var nog som sagt ändå dammsugarn, haha! Den har dessutom en liten handdammsugare på sig. Hur smart som helst när man inte orkar dra fram hela, inte för att de heller är speciellt jobbigt men ändå. Blev nog så glad bara för att den jag har nu är sämst på hela jorden. Den suger inte, den är trasig och går i bitar när man tar fram den, den är klumpig och har alla fel en damsugare har. Så jag drar alltid ut på att dammsuga bara för att slippa ta fram skiten, det går lixom så långt tills jag har damtussar i hörnen, för då kan jag inte dra på det längre. Hoppas ni också fick fina klappisar, nu måste jag sova. Imorgon blir det party all night long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varning! Denna dammsugare är sämst! Dammsuger knappt upp något! Men den är jävligt snygg!

2009-12-25 @ 08:48:58
Postat av: Linn

Hmm.. tråkigt batt höra. Får väl byta den om jag inte är nöjd, har ju kvitto och garanti!!!

2009-12-25 @ 10:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback