Härligt

Då var alla ingridienser till knäckbaket avklarat. Nu ska Chrille bara diska klart, sen ska vi sätta igång.
Efter det ska jag fortsätta att njuta av min lediga dag, medans alla andra går i skolan eller jobbar. Hihi!
Var ju flera dagar sen jag var ledig, eftersom att jag tagit extra pass. Så det ska bli jätte skönt att vara hemma hela dagen, men det var riktigt bra att jag tagit dessa extra pass (hela helgen) eftersom att jag behöver pengarna med mig till Sälen och på tal om Sälen så ska Ida Engren med nu. Var nyss tvungen att ringa henne och säga att jag blev så glad när jag hörde att hon kunde följa med. Längtar så jag nästan spriker!


Kommentarer
Postat av: ida

ååh jag vill också ha knäck

Postat av: Ida

Feeetttt kuuul :D

2009-12-08 @ 18:24:05
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback