Hej mitt frostigaland!

Hade en jätte mysig dag igår. Jag, Ida och Malin började med en promenad i vårt lilla "vinterland" eller mer ett "frostland" men det var så skönt att andas kall, frisk luft och fint att se allt glittra. Nu låter jag som värdens tönt, men aja. Efter det åkte vi bort till skopunkten för att shoppa lite skor, eller inte för min del, måste tänka på saken. För jag vet inte om jag gillade skorna eller inte. Ida gick och jobbade och jag och Malin gick in på maxi och köpte saffrans bullar och grädde, åkte sen hem till Malin och gjorde varm chokland, tände massa ljus och kollade på gamla kort. Efter det åkte jag hem till mamma, där bjöds det på tacos, vi slingade varandras hår och bubblade i jacuzzin, kollade på bonde söker fru och sen åkte jag hem. Bra dag!
Och idag då...? Nu är det dags för stan, ska lägga undan en julklapp till mig själv. Hehe! Sen efter det ska jag åka och jobba klockan fyra. Helt okej ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback