Katt eller hund?

Fick gå hem 45 mín tidigare idag, skönt nu har jag all tid i världen på mig att fixa till mig. Det blir alltid en massa stress innan man ska göra något. Jag, Malin och Ida är bäst på att säga till varandra att "idag så gör vi iordning oss i tid, så vi slipper stressa" men det slutar alltid med att man har kläder överallt och häller i sig alkoholen, eftersom att man inte hann sitta och dricka i lugn och ro innan man skulle ut. Suck! Men idag ska jag göra mig iordning på egen hand, så det ska bli rätt skönt ändå. När jag är klar åker jag hem till Ida i detta snöoväder. Varför just idag? Jo, för att Gud vill att jag ska se ut som en blöt hund eller en slickad katt?!?! Är lite osäker på vilket! Hur som, dags att måla naglarna och sätta på lite party musik, helt själv, vad mobbat att försöka tagga till på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback